Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37457
Title: | การสร้างสัญญะผ่านโฆษณาทางสื่อมวลชนเพื่อกำหนดสถานภาพของสินค้า : กรณีศึกษาเครื่องไฟฟ้าชาร์ป |
Other Titles: | The sign construction through media advertisement in order to promote product status : a case study of Sharp electrical appliances |
Authors: | จันทร์เพ็ญ โภคาชัยพัฒน์ |
Advisors: | พนา ทองมีอาคม |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2535 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2535 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การสื่อสารมวลชน |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37457 |
ISBN: | 9745816256 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chanpen_ph_front.pdf | 2.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch1.pdf | 3.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch2.pdf | 5.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch3.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch4.pdf | 25.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_ch5.pdf | 4.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanpen_ph_back.pdf | 967.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.