Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/42252
Title: ผลของการใช้เทคนิคเอสคิวอาร์คิวซีคิวในการแก้ปัญหาปลายเปิดที่มีต่อความสามารถในการแก้ปัญหาและความคงทนในการเรียนคณิตศาสตร์ของนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 1
Other Titles: Effects of using sqrqcq technique to solve open-ended problems on mathematics problem solving ability and learning retention of seventh grade students
Authors: ปฤศณี พจนา
Advisors: อัมพร ม้าคนอง
ชานนท์ จันทรา
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์
Advisor's Email: Aumporn.M@chula.ac.th
feducnc@ku.ac.th
Subjects: การเรียนที่ใช้ปัญหาเป็นฐาน
การแก้ปัญหา
คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
Problem-based learning
Problem solving
Mathematics -- Study and teaching ‪(Secondary)‬
Issue Date: 2555
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Abstract: (ไม่มีบทคัดย่อ)
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2555
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การศึกษาคณิตศาสตร์
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/42252
URI: http://doi.org/10.14457/CU.the.2012.9
metadata.dc.identifier.DOI: 10.14457/CU.the.2012.9
Type: Thesis
Appears in Collections:Edu - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
prissanee_po.pdf3.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.