Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49059
Title: อิทธิพลของบทโฆษณาและเพศผู้ส่งและรับสารต่อการตัดสินใจซื้อสินค้า : การประยุกต์ใช้ทฤษฎีแรงจูงใจในบทโฆษณา
Other Titles: The influence of advertising-script, gender of sender and audience to purchasing decision : the application of human motivation theory
Authors: กษิดิศ ตั้งสวัสดิรัตน์
ภิญญาพัชญ์ ไชยาศิริศิลป์
สุขสิทธิ์ ทวีผล
Advisors: ชูพงศ์ ปัญจมะวัต
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา
Advisor's Email: Chupong.P@chula.ac.th
Subjects: โฆษณา -- แง่จิตวิทยา
การสื่อสาร -- แง่จิตวิทยา
การจูงใจ (จิตวิทยา)
อิทธิพล (จิตวิทยา)
พฤติกรรมผู้บริโภค
Advertising -- Psychological aspects
Communication -- Psychological aspects
Motivation (Psychology)
Influence (Psychology)
Consumer behavior
Issue Date: 2555
Publisher: คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2555
A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2012
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49059
Type: Senior Project
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kasidit_tu.pdf46.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.