Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49059
Title: | อิทธิพลของบทโฆษณาและเพศผู้ส่งและรับสารต่อการตัดสินใจซื้อสินค้า : การประยุกต์ใช้ทฤษฎีแรงจูงใจในบทโฆษณา |
Other Titles: | The influence of advertising-script, gender of sender and audience to purchasing decision : the application of human motivation theory |
Authors: | กษิดิศ ตั้งสวัสดิรัตน์ ภิญญาพัชญ์ ไชยาศิริศิลป์ สุขสิทธิ์ ทวีผล |
Advisors: | ชูพงศ์ ปัญจมะวัต |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา |
Advisor's Email: | Chupong.P@chula.ac.th |
Subjects: | โฆษณา -- แง่จิตวิทยา การสื่อสาร -- แง่จิตวิทยา การจูงใจ (จิตวิทยา) อิทธิพล (จิตวิทยา) พฤติกรรมผู้บริโภค Advertising -- Psychological aspects Communication -- Psychological aspects Motivation (Psychology) Influence (Psychology) Consumer behavior |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2555 A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2012 |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49059 |
Type: | Senior Project |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kasidit_tu.pdf | 46.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.