Comm - Independent Studies : [117] Collection home page

ลิขสิทธิ์ © จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 117
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Chanel brand equity in the eyes of male consumersAlexandra Grace Sheehan
2023The influence of AI chatbots on purchase intention of electric vehicles among consumers in ChinaNing Fang
2023The impact of brand image on customer loyalty toward Haidilao ThailandLiu Xin
2023Consumers' media exposure, attitude and purchase intention toward Samsung Brand in MyanmarSoe Darli
2023Factors affecting online purchase intention of Thai and non-Thai shoppers on Lazada in ThailandSu Myat Hay Thi
2023Purchase behavior toward luxury fashion brands during Thailand's economic recovery after the COVID-19 pandemic among generation Y consumersJaruwarin Palarungsri
2023Brand experience of Thai consumers towards Let's Relax Spa and MassageSasachol Chumnanvej
2023Influences of millennial consumers’ perceived value and attitude on usage intention towards spaSalisa Sornsaruht
2023Filipino consumers' perception toward Gentlewoman Thai fashion brandGabriel Lorenzo Del Carmen
2566คุณลักษณะการสื่อสารภาวะผู้นำของผู้นำองค์กรเจนวาย กับการมีส่วนร่วมของพนักงานองค์กรในธุรกิจครอบครัวแบบ SMEs ยุคดิสรัปชั่นเมธากุล สุวรรณบุตร
2565กระบวนการสร้างสรรค์และการเล่าเรื่องผ่านภาพยนตร์โฆษณาไทย ที่ได้รับการยกย่องในมาตรฐานระดับนานาชาติ COME BACK 2021ไอรดา ชูรัตน์
2565การรับรู้ข่าวสารอาชญากรรมทางเทคโนโลยีในรูปแบบวิธีหลอกรักออนไลน์ ทัศนคติต่อแอปพลิเคชันหาคู่ และพฤติกรรมการใช้งานของผู้บริโภคอารยฤทธิ์ พรหมมะ
2565การโหยหาอดีต การจดจำสินค้า และความตั้งใจซื้อสินค้าในเกมออนไลน์ของผู้บริโภคเจเนอเรชันวายอิทธิพัทธ์ ทรัพย์สันทัด
2565ทัศนคติต่อโฆษณาแฝงในเนื้อหาในบริการโอทีทีแบบเก็บค่าสมาชิกการหลีกเลี่ยงโฆษณา การยอมรับด้านสิทธิ และความตั้งใจซื้อของผู้บริโภคมัควัฒน์ บุญอาจ
2565พฤติกรรมการแสวงหาข้อมูล การใช้ประโยชน์และความพึงพอใจในข้อมูลด้านกัญชาเพื่อการแพทย์ของผู้บริโภคศโรภาส น้อยศรี
2565การสื่อสารอัตลักษณ์ของผู้เข้าร่วมงานเทศกาลดนตรี Wonderfruitวรณัน ปิญญาวงค์
2565ปัจจัยที่ส่งผลต่อทัศนคติและความตั้งใจซื้อเครื่องประดับโชคลางของผู้บริโภคศุภิสรา กรมขันธ์
2565อิทธิพลของความน่าเชื่อถือของผู้มีอิทธิพลทางความคิดเสมือนจริงต่อพฤติกรรมผู้บริโภคนลินนิภา เรืองธนากร
2565ทัศนคติด้านความหลากหลายและความเท่าเทียมทางเพศของผู้ผลิตและผู้รับชมสื่อซีรีส์วาย เรื่อง คินน์พอร์ช เดอะ ซีรีส์ (KinnPorsche The Series)ธนายุทธ ฐากูรอรรถยา
2565อิทธิพลของการเปิดรับการสื่อสารของผู้มีอิทธิพลทางความคิด ภาวะกลัวตกกระแสจากสื่อสังคมออนไลน์ที่มีต่อความตั้งใจซื้อสินค้าที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อมพัณณ์ชิตา สุประการ
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 117