Comm - Independent Studies : [107] Collection home page

ลิขสิทธิ์ © จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 107
Issue DateTitleAuthor(s)
2022The impact of Oppo's brand equity on purchasing intentions of Thai consumersXiaoyuhui Yang
2022Thailand generation Z consumers’ brand perception of Bonchon restaurantin ThailandAditep Jirattikorn
2022Perceived image of Samui Island from local stakeholdersPonatip Phetrat
2022Generation Z consumers’ behavior on Jones’ Salad’s online marketing communicationsPitchaya Watcharodomprasert
2022Credibility of travel influencer on millennial traveling behaviorPapitchayapa Boonsub
2022The influence of perceived value, user engagement, and emotions on usage intention of Thai Tiktok usersPhakkhaporn Dancharoenpol
2022Millennial consumers' behavior on purchasing amulet jewelryNuanhatai Tantayotai
2022The Chinese media narrative of Thailand as a tourist destination after the legalization of cannabis (for medical purposes or health concerns)Shuang Deng
2022East Asian tourists’ exposure to social media advertising, attitude, and their purchasing behavior with hotels in BangkokChaitach Sirisachdecha
2022Consumers’ perception and loyalty toward the rebranding of Double Goose brandChutikarn Benjamapokai
2022The Hong Kong consumers' perceptions of Boys' Love dramas and their attitudes toward Thailand and the gay communityChung Yan Chan
2022Source characteristics, attitude, and purchase intention toward fashion product with inclusive advertisingDiskul Skuldist
2022The influence of human-like virtual influencers on intention to purchase beauty products among Chinese female gen ZSheng Liu
2022Brand image of Nike products among consumer generation Z in ThailandZhefu Murong
2022The personal branding on social media of Tilly BirdsJoshuachidchanok Podlas
2564การเล่าเรื่องเพื่อส่งเสริมความรู้เกี่ยวกับธุรกิจผ่านซีรีส์เรื่อง Start-Upไปรยา สุระชัย
2564ประเภทและคุณลักษณะของเนื้อสารบนช่องทางยูทูบของนักพูดสร้างแรงบันดาลใจ  ในช่วงปี พ.ศ.2563-2565นภสวรรณ สินธุรัตนพันธุ์
2564การใช้สตรีทอาร์ตเพื่อเป็นกลยุทธ์ส่งเสริมการท่องเที่ยวปิยะธิดา ขันสิงหา
2564กลยุทธ์การสื่อสารผ่านผู้มีอิทธิพลทางความคิดเสมือนจริงของบริษัท แอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จำกัด (มหาชน)อธิวัฒน์ คชภูมิ
2564อิทธิพลของการเปิดรับการสื่อสารแบบบอกต่อออนไลน์ การรับรู้ความเสี่ยงและการตระหนักต่อ ปัญหาสิ่งแวดล้อมที่มีต่อความตั้งใจซื้อรถยนต์ไฟฟ้าของผู้บริโภควรวุฒิ ชูมณี
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 107