Comm - Independent Studies : [117] Collection home page

ลิขสิทธิ์ © จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 117
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Chinese consumer's behavior on Heytea's co-branding campaignRui Pu
2020Relationship between personal factors and consumer's attitudes and behavioral intentions on the uses of K Plus mobile banking servicePitchaya Hautavanija Limsakul
2020Relationship between personality traits and consumer behavior in purchasing fashion apparel on electronic commerce platformsPichanan Toonkamthornchai
2020Chinese fans’ attitude towards Thai boy's love tv dramas, boy love tv actors and their intention to travel to ThailandJialin Gu
2020The relationship between consumers' beliefs about Sephora Thailand’s website, attitudes, and online purchase intentionsKemjira Wangkapan
2020The relationship between influencer’s characteristics, consumers’ attitudes, and purchase intentions on CLÉ DE PEAU BEAUTÉ brandJulie Parkinson
2563การเปิดรับ และการใช้ประโยชน์จากข่าวสารภายในของพนักงานกลุ่มลูกค้าธุรกิจ ธนาคารทหารไทยธนชาตอิสรีย์ ลาวัง
2563ภาพลักษณ์ตราสินค้าที่มีการกำหนดจุดยืนเรื่องการต่อต้านการเหยียดรูปร่างและการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคเจเนอเรชันมีศุภิสรา ชัยสว่างเลิศ
2563กลวิธีทางภาษาในการพูดเพื่อสร้างแรงบันดาลใจของ สินธุเสน เขจรบุตรวริฏฐา ศรีช่วย
2563อคติในการยืนยันและการตอบสนองต่อข่าวปลอมเกี่ยวกับบริษัท การบินไทย จำกัด (มหาชน) วโรดม ชมท่าไม้
2563พฤติกรรมของผู้บริโภคต่อการสื่อสารการตลาดแบบไร้รอยต่อของตราสินค้าอิเกียพีรดา ไพศาลนรเสรี
2563การสื่อสารตราสินค้าประเด็นเรื่องความหลากหลายทางเพศ ทัศนคติและการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชันมีพิชชาภา พุทธจรูญ
2563การเล่าเรื่องในสื่อประสมของนิทรรศการ "ถอดรหัสไทย"ในมิวเซียมสยาม พิพิธภัณฑ์การเรียนรู้ผุสชา งามจรัสกชกร
2563พฤติกรรมผู้บริโภคและคุณค่าตราสินค้าคาเฟ่ อเมซอนปณชนก ฤทธิโสม
2563การออกแบบสารในการสื่อสารภาวะวิกฤตของศูนย์บริหารสถานการณ์การแพร่ระบาดของโรคติดเชื้อไวรัสโคโรนา 2019 (ศบค.)ธวัช เวศตัน
2563สัมพันธบทและการดัดแปลงบทเพลงจากนวนิยายเรื่อง “จุฬาตรีคูณ”ณัฐญ์นิษฐา ไชยรัตน์
2020Cultural hybridity in Netflix’s Thai-language original series, the strandedThanarath Chaichompu
2563ความสัมพันธ์ระหว่างการใช้สื่อในที่ทำงาน และแรงจูงใจในการทำงานของพนักงานเจเนอเรชันเอกซ์และวาย ในองค์กรเอกชนไทยที่มีวัฒนธรรมการทำงานแบบญี่ปุ่นทัศนวรรณ มานัสวิน
2563การสื่อสารการตลาด ประสบการณ์การใช้บริการ ทัศนคติ และการตัดสินใจซื้อสินค้า เซเว่น อีเลฟเว่นของผู้บริโภคเจเนอเรชันมีณัฐชนน โกสีย์ไกรนิรมล
2563กลยุทธ์การนำเสนอและกระบวนการสร้างสรรค์สารในสื่อนอกบ้าน เพื่อสนับสนุนนักแสดงซีรีส์วายไทย โดยแฟนคลับจิรภาส เยาว์ธานี
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 117