Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73890
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุวิมล วัชราภัย | - |
dc.contributor.author | รุจิรา คุ้มเจริญ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-18T07:53:15Z | - |
dc.date.available | 2021-06-18T07:53:15Z | - |
dc.date.issued | 2528 | - |
dc.identifier.issn | 9745645427 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73890 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2528 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.relation.uri | http://doi.org/10.14457/CU.the.1985.14 | - |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ภาพ | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้ (จิตวิทยา) | en_US |
dc.subject | Pictures | en_US |
dc.subject | Learning, Psychology of | en_US |
dc.title | ผลของรูปภาพแบบต่าง ๆ ที่มีต่อความคงทนในการเรียนรู้ของเด็กเรียนซ้ำ | en_US |
dc.title.alternative | Effects of different types of pictures on slow learner's retention | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | โสตทัศนศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
dc.identifier.DOI | 10.14457/CU.the.1985.14 | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rujira_kh_front_p.pdf | หน้าปกและบทคัดย่อ | 1.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Rujira_kh_ch1_p.pdf | บทที่ 1 | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Rujira_kh_ch2_p.pdf | บทที่ 2 | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Rujira_kh_ch3_p.pdf | บทที่ 3 | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Rujira_kh_ch4_p.pdf | บทที่ 4 | 841.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Rujira_kh_ch5_p.pdf | บทที่ 5 | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Rujira_kh_back_p.pdf | บรรณานุกรมและภาคผนวก | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.