Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17310
Title: การเปรียบเทียบสัมฤทธิผลด้านทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 ที่เรียนด้วยวิธีสาธิตเงียบกับวิธีสาธิต
Other Titles: A comparison of achievement in science process skills of prathom suksa six students learned by silent demonstration and demonstration methods
Authors: พจนีย์ วราลักษณ์
Advisors: วรสุดา บุญยไวโรจน์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: Vorasuda.B@chula.ac.th
Subjects: วิทยาศาสตร์ -- วิธีวิทยา
ความจำ
ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน
การสอน
การเรียนรู้ (จิตวิทยา)
วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)
Issue Date: 2530
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: ประถมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17310
ISBN: 9745678554
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pochanee_Wa_front.pdf542.3 kBAdobe PDFView/Open
Pochanee_Wa_ch1.pdf762.38 kBAdobe PDFView/Open
Pochanee_Wa_ch2.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open
Pochanee_Wa_ch3.pdf534.92 kBAdobe PDFView/Open
Pochanee_Wa_ch4.pdf360.64 kBAdobe PDFView/Open
Pochanee_Wa_ch5.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open
Pochanee_Wa_back.pdf4.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.