Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/19856
Title: | อิทธิพลของตราสินค้าประเภทเครื่องดื่มน้ำอัดลม ต่อการรับรู้ทางด้านรสชาติ |
Other Titles: | Influence of soft drink brand identification on taste perception |
Authors: | จุฑา เทียนไทย |
Advisors: | สมปอง บุณยพุกกณะ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Advisor's Email: | ไม่มีข้อมูล |
Subjects: | เครื่องหมายการค้า -- ไทย เครื่องดื่ม โฆษณา -- ไทย |
Issue Date: | 2520 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (พณ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2520 |
Degree Name: | พาณิชยศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | พาณิชยศาสตร์ |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/19856 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chuta_Th_front.pdf | 414.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chuta_Th_ch1.pdf | 362.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chuta_Th_ch2.pdf | 680.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chuta_Th_ch3.pdf | 540.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chuta_Th_ch4.pdf | 813.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chuta_Th_back.pdf | 408.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.