Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/19856
Title: อิทธิพลของตราสินค้าประเภทเครื่องดื่มน้ำอัดลม ต่อการรับรู้ทางด้านรสชาติ
Other Titles: Influence of soft drink brand identification on taste perception
Authors: จุฑา เทียนไทย
Advisors: สมปอง บุณยพุกกณะ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: ไม่มีข้อมูล
Subjects: เครื่องหมายการค้า -- ไทย
เครื่องดื่ม
โฆษณา -- ไทย
Issue Date: 2520
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (พณ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2520
Degree Name: พาณิชยศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: พาณิชยศาสตร์
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/19856
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chuta_Th_front.pdf414.31 kBAdobe PDFView/Open
Chuta_Th_ch1.pdf362.07 kBAdobe PDFView/Open
Chuta_Th_ch2.pdf680.62 kBAdobe PDFView/Open
Chuta_Th_ch3.pdf540.55 kBAdobe PDFView/Open
Chuta_Th_ch4.pdf813.35 kBAdobe PDFView/Open
Chuta_Th_back.pdf408.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.