Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสมชาย ธัมมนันท์กุล-
dc.contributor.authorนงลักษณ์ พงศ์พิสุทธิ์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-08-16T10:42:34Z-
dc.date.available2013-08-16T10:42:34Z-
dc.date.issued2529-
dc.identifier.isbn9745671517-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35405-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2529en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleผลของการวิจารณ์ผลิตภัณฑ์ที่โฆษณาทางโทรทัศน์ของผู้ใหญ่ ที่มีต่อการเลือกชนิดอาหารของเด็กen_US
dc.title.alternativeEffects of an adult criticism of goods advertised on television upon children's choice of fooden_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineจิตวิทยาการศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nongluk_po_front.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Nongluk_po_ch1.pdf2.25 MBAdobe PDFView/Open
Nongluk_po_ch2.pdf814.04 kBAdobe PDFView/Open
Nongluk_po_ch3.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
Nongluk_po_ch4.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open
Nongluk_po_ch5.pdf855.89 kBAdobe PDFView/Open
Nongluk_po_back.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.