Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธนวดี บุญลือ-
dc.contributor.authorมารยาท ปานุราช-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-08-19T10:41:53Z-
dc.date.available2013-08-19T10:41:53Z-
dc.date.issued2539-
dc.identifier.isbn9746368745-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35633-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539en
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleความพึงพอใจในการติดต่อสื่อสารและการปฏิบัติงาน ของพนักงานการประปานครหลวงen
dc.title.alternativeOrganizational communication and job satisfaction of Metropolitan Waterworks Authority's employeesen
dc.typeThesises
dc.degree.nameนิเทศศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineการประชาสัมพันธ์es
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marayart_pa_front.pdf4.72 MBAdobe PDFView/Open
Marayart_pa_ch1.pdf7.18 MBAdobe PDFView/Open
Marayart_pa_ch2.pdf13.66 MBAdobe PDFView/Open
Marayart_pa_ch3.pdf2.85 MBAdobe PDFView/Open
Marayart_pa_ch4.pdf13.03 MBAdobe PDFView/Open
Marayart_pa_ch5.pdf7.21 MBAdobe PDFView/Open
Marayart_pa_back.pdf6.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.