Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38190
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประนอม โอทกานนท์ | |
dc.contributor.advisor | นิยดา สวัสดิ์วงศ์ | |
dc.contributor.author | กนกวรรณ ตั้งวุฒิกร | |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | |
dc.date.accessioned | 2014-01-12T02:06:03Z | |
dc.date.available | 2014-01-12T02:06:03Z | |
dc.date.issued | 2530 | |
dc.identifier.isbn | 9745680265 | |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38190 | |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ความดันเลือดสูงขณะมีครรภ์ | \ |
dc.subject | สตรีมีครรภ์ -- ไทย | |
dc.subject | ภาวะแทรกซ้อนขณะมีครรภ์ -- ไทย | |
dc.title | การเปรียบเทียบการปฏิบัติตน ของหญิงตั้งครรภ์ที่มีภาวะความดันโลหิตสูง ที่ควบคุมอาการได้และที่ควบคุมอาการไม่ได้ | en_US |
dc.title.alternative | A comparison of self-practices between controllable and uncontrollable signs and sympons of hypertensive pregnant women | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | พยาบาลศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kanogwan_ta_front.pdf | 4.87 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanogwan_ta_ch1.pdf | 5.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanogwan_ta_ch2.pdf | 19.49 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanogwan_ta_ch3.pdf | 3.72 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanogwan_ta_ch4.pdf | 10.41 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanogwan_ta_ch5.pdf | 12.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanogwan_ta_back.pdf | 13.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.