Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38390
Title: Development of an instructional model based on the transfer of learning approach to enhance mathematical skills and processes in problem solving, reasoning, and connections of seventh grade students
Other Titles: การพัฒนารูปแบบและการเรียนการสอนตามแนวคิด การถ่ายโยงการเรียนรู้เพื่อส่งเสริมทักษะและกระบวนการทางคณิตศาสตร์ด้านการแก้ปัญหา การให้เหตุผลและการเชื่อมโยงของนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 1
Authors: Nathigan Raknak
Aumporn Makanong
Email: No information provided
Aumporn.M@chula.ac.th
Other author: Chulalongkorn University. Faculty of Education
Chulalongkorn University. Faculty of Education
Subjects: Transfer of training
Instructional systems
Thinking skill
Problem solving
Problem-based learning
Mathematics -- Study and teaching (Secondary)
Issue Date: 2010
Publisher: Faculty of Education. Chulalongkorn University
Citation: วารสารวิธีวิทยาการวิจัย. 23,3(ก.ย.-ธ.ค. 2553),233-245
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38390
ISSN: 0857-2933
Type: Article
Appears in Collections:Edu - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
233.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.