Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีระชัย ปูรณโชติ-
dc.contributor.authorเฉลิมพงศ์ เศรษฐี-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-02-19T09:05:45Z-
dc.date.available2014-02-19T09:05:45Z-
dc.date.issued2524-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39123-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2524en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการเปรียบเทียบกิริยาร่วมในห้องเรียนระหว่างกลุ่มนักเรียน ที่มีทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์แตกต่างกันen_US
dc.title.alternativeA comparison of classroom interaction between groups students with different levels of science process skillen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineมัธยมศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chalermpong_se_front.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open
Chalermpong_se_ch1.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open
Chalermpong_se_ch2.pdf7.43 MBAdobe PDFView/Open
Chalermpong_se_ch3.pdf2.38 MBAdobe PDFView/Open
Chalermpong_se_ch4.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open
Chalermpong_se_ch5.pdf2.52 MBAdobe PDFView/Open
Chalermpong_se_back.pdf12.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.