Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62406
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สงัด อุทรานันท์ | - |
dc.contributor.author | วลัยพร ปิ่นวิเศษ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-10T02:52:59Z | - |
dc.date.available | 2019-07-10T02:52:59Z | - |
dc.date.issued | 2529 | - |
dc.identifier.isbn | 9745667447 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62406 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2529 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ครู -- จรรยาบรรณ | en_US |
dc.subject | ครู -- วินัย | en_US |
dc.subject | ศีลธรรมจรรยา | en_US |
dc.subject | การศึกษา -- หลักสูตร | en_US |
dc.title | การนำเสนอแนวการสร้างหลักสูตรพัฒนาจริยธรรมของข้าราชการครู สังกัดกรมอาชีวศึกษา | en_US |
dc.title.alternative | Proposed guidelines for Teachers' ethics Curriculum Development of Vocational Education Department | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | บริหารการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Walaiporn_pi_front_p.pdf | 14.8 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Walaiporn_pi_ch1_p.pdf | 10.43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Walaiporn_pi_ch2_p.pdf | 55.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Walaiporn_pi_ch3_p.pdf | 9.61 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Walaiporn_pi_ch4_p.pdf | 64.66 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Walaiporn_pi_ch5_p.pdf | 7.11 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Walaiporn_pi_ch6_p.pdf | 32.99 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Walaiporn_pi_back_p.pdf | 45.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.