Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/74232
Title: ผลของคำร่วมสมัยในโฆษณาที่มีต่อการใช้ภาษาไทย ของนักศึกษาปริญญาตรี ชั้นปีที่ 1
Other Titles: Effects of contemporary words in advertisting upon the Thai language usage of first year undergraduate students
Authors: เฉลิมชัย ผู้พัฒน์
Advisors: วิรุฬห์ ลีลาพฤทธิ์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: ไม่มีข้อมูล
Subjects: ภาษาไทย -- การใช้ภาษา
สื่อมวลชนกับภาษา -- ไทย
โฆษณา -- ไทย
Thai language -- Usage
Mass media and language -- Thailand
Advertising -- Thailand
Issue Date: 2530
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: โสตทัศนศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/74232
ISSN: 9745681407
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chalermchai_po_front_p.pdfหน้าปกและบทคัดย่อ1.46 MBAdobe PDFView/Open
Chalermchai_po_ch1_p.pdfบทที่ 12.63 MBAdobe PDFView/Open
Chalermchai_po_ch2_p.pdfบทที่ 25.43 MBAdobe PDFView/Open
Chalermchai_po_ch3_p.pdfบทที่ 3979.27 kBAdobe PDFView/Open
Chalermchai_po_ch4_p.pdfบทที่ 42.67 MBAdobe PDFView/Open
Chalermchai_po_ch5_p.pdfบทที่ 51.66 MBAdobe PDFView/Open
Chalermchai_po_back_p.pdfบรรณานุกรมและภาคผนวก2.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.