DSpace Repository

The effects of function-based academic and behavior intervention on problem behaviors and reading performance for English language learners in a Thai International elementary school

Show simple item record

dc.contributor.author Chanisa Apichatabutra
dc.contributor.other Chulalongkorn University. Faculty of Education
dc.date.accessioned 2014-01-30T03:27:40Z
dc.date.available 2014-01-30T03:27:40Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation วารสารวิธีวิทยาการวิจัย. 22,3(ก.ย.-ธ.ค. 2552),331-365 en_US
dc.identifier.issn 0857-2933
dc.identifier.uri http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38383
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Faculty of Education. Chulalongkorn University en_US
dc.rights Chulalongkorn University en_US
dc.subject English language -- Reading en_US
dc.subject Schools en_US
dc.subject Reading (Preschool) en_US
dc.title The effects of function-based academic and behavior intervention on problem behaviors and reading performance for English language learners in a Thai International elementary school en_US
dc.title.alternative ผลกระทบของการให้ความช่วยเหลือทางวิชาการและพฤติกรรมโดยใช้การวิเคราะห์พฤติกรรม ที่มีต่อพฤติกรรมที่เป็นปัญหาและผลสัมฤทธิ์ทางการอ่านภาษาอังกฤษของนักเรียนระดับชั้นประถมศึกษาในโรงเรียนนานาชาติในประเทศไทย en_US
dc.type Article en_US
dc.email.author No information provided


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record