dc.contributor.author |
Chanisa Apichatabutra |
|
dc.contributor.other |
Chulalongkorn University. Faculty of Education |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-30T03:27:40Z |
|
dc.date.available |
2014-01-30T03:27:40Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
วารสารวิธีวิทยาการวิจัย. 22,3(ก.ย.-ธ.ค. 2552),331-365 |
en_US |
dc.identifier.issn |
0857-2933 |
|
dc.identifier.uri |
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38383 |
|
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Faculty of Education. Chulalongkorn University |
en_US |
dc.rights |
Chulalongkorn University |
en_US |
dc.subject |
English language -- Reading |
en_US |
dc.subject |
Schools |
en_US |
dc.subject |
Reading (Preschool) |
en_US |
dc.title |
The effects of function-based academic and behavior intervention on problem behaviors and reading performance for English language learners in a Thai International elementary school |
en_US |
dc.title.alternative |
ผลกระทบของการให้ความช่วยเหลือทางวิชาการและพฤติกรรมโดยใช้การวิเคราะห์พฤติกรรม ที่มีต่อพฤติกรรมที่เป็นปัญหาและผลสัมฤทธิ์ทางการอ่านภาษาอังกฤษของนักเรียนระดับชั้นประถมศึกษาในโรงเรียนนานาชาติในประเทศไทย |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.email.author |
No information provided |
|