DSpace Repository
การพัฒนาความพึงพอใจของผู้รับบริการ สถาบันวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย : รายงานโครงการวิจัย
Login
DSpace Home
→
Faculty and Institute
→
Office of Academic Resources - OAR
→
OAR - Research Reports
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
การพัฒนาความพึงพอใจของผู้รับบริการ สถาบันวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย : รายงานโครงการวิจัย
เบญจา รุ่งเรืองศิลป์
;
สมร กรวิรัตน์
;
กัลยา ยังสุขยิ่ง
;
ระเบียบ แสงจันทร์
;
ปิยวรรณ ตระกูลฤทธิ์
URI:
http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8046
Date:
2548
Description:
ผู้เชี่ยวชาญประจำโครงการ : สาวิกา อุณหนันท์, ม.ล. -- ที่ปรึกษา : พิมพ์รำไพ เปรมสมิทธ์, เรืองศรี จุลละจินดา
Show full item record
Files in this item
Name:
CAR_Dev.pdf
Size:
13.48Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
OAR - Research Reports
[4]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_discipline
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_discipline
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics