Statistics

Total Visits

Views
นวัตกรรมการวัดการมีส่วนร่วมผ่านสื่อสังคมออนไลน์ที่ส่งผลต่อคุณค่าตราสินค้า 203

Total Visits Per Month

April 2024 May 2024 June 2024 July 2024 August 2024 September 2024 October 2024
นวัตกรรมการวัดการมีส่วนร่วมผ่านสื่อสังคมออนไลน์ที่ส่งผลต่อคุณค่าตราสินค้า 14 5 20 21 26 31 18

File Visits

Views
47f041c7-5b0f-41fc-964a-3b9e932308da 170

Top country views

Views
Thailand 153
United States 13
Japan 7
Australia 4
Malaysia 4
Ireland 3
China 1
Ukraine 1

Top cities views

Views
Bangkok 40
Tokyo 7
Nonthaburi 6
San Ramon 4
Providence 3
Salaya 3
Sydney 3
Bung Malaeng 2
Huai Khwang 2
Khlong Hoi Khong 2