Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17359
Title: ผลการสอนแบบสืบลอบชนิดที่ครูและนักเรียนช่วยกันถาม กับชนิดที่ครูเป็นผู้ถาม ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ และทัศนคติทางวิทยาศาสตร์
Other Titles: Effects of combined inquiry instruction and passive inquiry instruction on achievement in learning science and scientific attitude
Authors: พรพิมล ชาญชัยเชาว์วิวัฒน์
Advisors: จันทร์เพ็ญ เชื้อพานิช
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: Chanpen.C@Chula.ac.th
Subjects: วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2525
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2525
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/17359
ISBN: 9745611468
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pornpimol_Ch_front.pdf458.08 kBAdobe PDFView/Open
Pornpimol_Ch_ch1.pdf464.78 kBAdobe PDFView/Open
Pornpimol_Ch_ch2.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
Pornpimol_Ch_ch3.pdf594.69 kBAdobe PDFView/Open
Pornpimol_Ch_ch4.pdf319.75 kBAdobe PDFView/Open
Pornpimol_Ch_ch5.pdf385.04 kBAdobe PDFView/Open
Pornpimol_Ch_back.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.