Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/25048
Title: การสร้างลำดับขั้นเนื้อหาวิชาจากการวินิจฉัยการเรียนคณิตศาสตร์ เรื่อง "จำนวนเต็ม" ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่สอง
Other Titles: Comstruction of a content hierarchy from mathematical diagnosis on "integer" of mathayom suksa two students
Authors: จินดา ลิ่มถาวรศิริพงศ์
Advisors: พร้อมพรรณ อุดมสิน
ดวงเดือน อ่อนน่วม
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2526
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2526
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/25048
ISBN: 9745624152
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jinda_Li_front.pdf528.29 kBAdobe PDFView/Open
Jinda_Li_ch1.pdf452.74 kBAdobe PDFView/Open
Jinda_Li_ch2.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
Jinda_Li_ch3.pdf593.39 kBAdobe PDFView/Open
Jinda_Li_ch4.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
Jinda_Li_ch5.pdf456.15 kBAdobe PDFView/Open
Jinda_Li_back.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.