Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/27425
Title: การศึกษาบทบาทที่ปฏิบัติจริงและบทบาทที่คาดหวัง ของผู้ช่วยผู้บริหารฝ่ายวิชาการในโรงเรียนประถมศึกษา สังกัดสำนักงานการประถมศึกษาจังหวัด เขตการศึกษา 1 ตามการรับรู้ของผู้บริหารโรงเรียน ผู้ช่วยผู้บริหารฝ่ายวิชาการและครูวิชาการโรงเรียน
Other Titles: A study of actual roles and expected roles assistant principal for academic affairs in the elementary schools under the jurisdiction of the Office of the Provincial Primary Education, Educational Region One as perceived by school principals assistant principals for academic affairs and school academic teachers
Authors: กันยารัตน์ จิตตเกษม
Advisors: อุทัย บุญประเสริฐ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Abstract: การวิจัยครั้งนี้ ปรากฏว่าบทบาทที่ปฏิบัติจริง และบทบาทที่คาดหวังของผู้ช่วยผู้บริหารฝ่ายวิชาการในทัศนะของผู้บริหารโรงเรียน ผู้ช่วยผู้บริหารฝ่ายวิชาการ และครูวิชาการโรงเรียนมีความแตกต่างกันอย่างมีนัยสำคัญทางสถิติ
Other Abstract: The research results indicated that there is significant difference between and the expected roles of the assistant principal for academic affairs as perceived by the school principals, the assistant principal for academic affairs and school academic teachers.
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: บริหารการศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/27425
ISBN: 9746343734
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gunyarut_Ch_front.pdf386.23 kBAdobe PDFView/Open
Gunyarut_Ch_ch1.pdf334.37 kBAdobe PDFView/Open
Gunyarut_Ch_ch2.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open
Gunyarut_Ch_ch3.pdf335.45 kBAdobe PDFView/Open
Gunyarut_Ch_ch4.pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open
Gunyarut_Ch_ch5.pdf401.53 kBAdobe PDFView/Open
Gunyarut_Ch_back.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.