Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/29901
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อุดมลักษณ์ กุลพิจิตร | - |
dc.contributor.author | ทัศนีย์ เอี่ยมละออ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-17T14:59:36Z | - |
dc.date.available | 2013-03-17T14:59:36Z | - |
dc.date.issued | 2532 | - |
dc.identifier.isbn | 9745694231 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/29901 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2532 | en |
dc.description.abstract | ผลการวิจัย 1. ครูผู้สอนชั้นเด็กเล็กต้องการการนิเทศการจัดกิจกรรมการเรียนการสอนในด้านเอกสารประกอบการสอน กิจกรรมการเรียนการสอน สื่อการเรียนการสอน การวัดผลและประเมินผล การเรียนการสอนในระดับมาก 2. เมื่อเปรียบเทียบความต้องการการนิเทศการจัดกิจกรรมการเรียนการสอนด้านเอกสารประกอบการสอน กิจกรรมการเรียนการสอน สื่อการเรียนการสอน การวัดผลและประเมินผลการเรียนการสอนของครูผู้สอนชั้นเด็กเล็กที่มีประสบการณ์การสอน และวุฒิการศึกษาต่างกัน ตลอดจนครูผู้สอนชั้นเด็กเล็กที่เคยได้รับการอบรม และไม่เคยได้รับการอบรมในแต่ละด้าน พบว่าไม่แตกต่างกันที่ระดับความมีนัยสำคัญ 0.05 | - |
dc.description.abstractalternative | The findings: 1. The needs for supervision in instructional activity organization of the pre-primary classroom teachers concerning curriculum, instructional activity organization, instructional material, measurement and evaluation were at the high level. 2. The comparison of the needs for supervision in instructional activity organization concerning curriculum, instructional materials, measurement and evaluation of the pre-primary classroom teachers who had different teaching experiences and educational degrees as well as the pre-primary classroom teachers who are trained and untrained groups were significantly different at the 0.05 level. | - |
dc.format.extent | 7005147 bytes | - |
dc.format.extent | 6835910 bytes | - |
dc.format.extent | 19601417 bytes | - |
dc.format.extent | 5661643 bytes | - |
dc.format.extent | 21582706 bytes | - |
dc.format.extent | 10716579 bytes | - |
dc.format.extent | 21695631 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | es |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en |
dc.title | ความต้องการการนิเทศการจัดกิจกรรมการเรียนการสอน ของครูชั้นเด็กเล็กในโรงเรียน สังกัดสำนักงานการประถมศึกษาจังหวัด เขตการศึกษา 6 | en |
dc.title.alternative | Needs for supervision in instructional activity organization of the pre-primary classroom teachers in schools under the jurisdiction of the office of provincial primary education, educational region six | en |
dc.type | Thesis | es |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | es |
dc.degree.level | ปริญญาโท | es |
dc.degree.discipline | ประถมศึกษา | es |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tassanee_ea_front.pdf | 6.84 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Tassanee_ea_ch1.pdf | 6.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Tassanee_ea_ch2.pdf | 19.14 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Tassanee_ea_ch3.pdf | 5.53 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Tassanee_ea_ch4.pdf | 21.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Tassanee_ea_ch5.pdf | 10.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Tassanee_ea_back.pdf | 21.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.