Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30280
Title: | ลักษณะความเป็นสากลและความเป็นไทยในงานโฆษณาสินค้าระดับโลกทางโทรทัศน์ พ.ศ.2534-2535 |
Other Titles: | The globalization and thainization in world brand television advertising in 1991-1992 |
Authors: | ชลิดา คุณาลัย |
Advisors: | ศิริชัย ศิริกายะ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2536 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์วิทยาลัย, 2536 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | การสื่อสารมวลชน |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30280 |
ISBN: | 9745828882 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chalida_ku_front.pdf | 732.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalida_ku_ch1.pdf | 792.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalida_ku_ch2.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalida_ku_ch3.pdf | 592.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalida_ku_ch4.pdf | 3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalida_ku_ch5.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chalida_ku_back.pdf | 558.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.