Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอมรชัย ตันติเมธ-
dc.contributor.authorชัยวัฒน์ เจียมสุขสุจิตต์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-03-31T02:58:40Z-
dc.date.available2013-03-31T02:58:40Z-
dc.date.issued2538-
dc.identifier.isbn9746323555-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30423-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2538en
dc.format.extent906720 bytes-
dc.format.extent1065039 bytes-
dc.format.extent3799936 bytes-
dc.format.extent649390 bytes-
dc.format.extent4448002 bytes-
dc.format.extent2107051 bytes-
dc.format.extent3187321 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleการศึกษาปัญหาการบริหารงานวิชาการของโรงเรียนมัธยมศึกษาขนาดกลาง สังกัดกรมสามัญศึกษา เขตการศึกษา 4en
dc.title.alternativeA study of problems in academic administration of the medium secondary schools under the jurisdiction of the Department of General Education, educational region fouren
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineบริหารการศึกษาes
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaiwat_ji_front.pdf885.47 kBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_ji_ch1.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_ji_ch2.pdf3.71 MBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_ji_ch3.pdf634.17 kBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_ji_ch4.pdf4.34 MBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_ji_ch5.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_ji_back.pdf3.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.