Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุจิตรา สวัสดิวงษ์-
dc.contributor.authorชัยวัฒน์ ตัณฑรังษี-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-03-31T09:51:07Z-
dc.date.available2013-03-31T09:51:07Z-
dc.date.issued2529-
dc.identifier.isbn9745667978-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30429-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2529en
dc.format.extent787977 bytes-
dc.format.extent876596 bytes-
dc.format.extent1692110 bytes-
dc.format.extent819834 bytes-
dc.format.extent292513 bytes-
dc.format.extent847323 bytes-
dc.format.extent7151470 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleการเปรียบเทียบสัมฤทธิผลทางการเรียนภาษาอังกฤษเทคนิค ของนักศึกษาระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพ ชั้นปีที่สามที่เรียนโดยใช้เกม และสถานการณ์จำลองen
dc.title.alternativeA comparison of technical English achievement of third year students at vocational education certificate level learning through games and simulationsen
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineมัธยมศึกษาes
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaiwat_tu_front.pdf769.51 kBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_tu_ch1.pdf856.05 kBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_tu_ch2.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_tu_ch3.pdf800.62 kBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_tu_ch4.pdf285.66 kBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_tu_ch5.pdf827.46 kBAdobe PDFView/Open
Chaiwat_tu_back.pdf6.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.