Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33889
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สงัด อุทรานันท์ | - |
dc.contributor.author | ชำนิ มีเพียร | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-08-05T10:05:51Z | - |
dc.date.available | 2013-08-05T10:05:51Z | - |
dc.date.issued | 2531 | - |
dc.identifier.isbn | 9745690635 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33889 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2531 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การศึกษาความเข้าใจของผู้บริหารและครูต่อการนิเทศานวิชาการ ภายใต้โครงการนิเทศงานวิชาการภายในโรงเรียน ของโรงเรียนมัธยมศึกษา สังกัดกรมสามัญศึาษา ในภาคใต้ | en_US |
dc.title.alternative | A study of understanding of secondary school administrators and teachers towards school academic supervision under the school Acdemic Supervision under the school Academic Supervision Project in secondary schools under the jurisdition of the Depatment of General Education in the Southern Region | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | บริหารการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chumni_me_front.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chumni_me_ch1.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chumni_me_ch2.pdf | 5.97 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chumni_me_ch3.pdf | 739.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chumni_me_ch4.pdf | 2.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chumni_me_ch5.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chumni_me_back.pdf | 3.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.