Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34276
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างพฤติกรรมการสอนของครูตามการรับรู้ของนักเรียน และความตระหนักในเมตาคอคนิชัน กับความสามารถในการแก้ปัญหาทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 กรุงเทพมหานคร
Other Titles: The relationships between teaching behaviors of teachers as perceived by students, metacognition awareness and problem solving ability in mathematics of mathayom suksa four students, bangkok metropolis
Authors: ณัฎฐี เจริญเกียรติบวร
Advisors: พร้อมพรรณ อุดมสิน
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: มัธยมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34276
ISBN: 9746341472
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nattee_ja_front.pdf870.49 kBAdobe PDFView/Open
Nattee_ja_ch1.pdf879.33 kBAdobe PDFView/Open
Nattee_ja_ch2.pdf2.78 MBAdobe PDFView/Open
Nattee_ja_ch3.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
Nattee_ja_ch4.pdf464.31 kBAdobe PDFView/Open
Nattee_ja_ch5.pdf784.02 kBAdobe PDFView/Open
Nattee_ja_back.pdf3.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.