Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35058
Title: การเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบค้นพบกับแบบบอกให้รู้ ในคอมพิวเตอร์ช่วยสอนวิชาคณิตศาสตร์ ที่มีผลต่อสัมฤทธิ์ผลทางการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 ที่มีสัมฤทธิ์ผลทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ แตกต่างกัน
Other Titles: A comparison of discovery and expository approaches in computer assisted instruction in mathematics upon learning achievement of mathayom suksa five students with different learning achievement in mathematics
Authors: ชูศรี ยินดีตระกูล
Advisors: อรจรีย์ ณ ตะกั่วทุ่ง
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2530
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: โสตทัศนศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35058
ISBN: 9745681121
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shusri_yi_front.pdf895.43 kBAdobe PDFView/Open
Shusri_yi_ch1.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
Shusri_yi_ch2.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open
Shusri_yi_ch3.pdf554.71 kBAdobe PDFView/Open
Shusri_yi_ch4.pdf658.52 kBAdobe PDFView/Open
Shusri_yi_ch5.pdf764.14 kBAdobe PDFView/Open
Shusri_yi_back.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.