Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35059
Title: ผลการสอนเสริมโดยเพื่อนระดับชั้นเดียวกัน และเพื่อนต่างระดับชั้นเรียน ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ในการอ่านภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2
Other Titles: The effects of peer-tutoring and cross-age tuturing on the english reading achievement if mathayom suksa two students
Authors: ชูศรี อัศวราชันย์
Advisors: ชุมพร ยงกิตติกุล
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2533
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2533
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: จิตวิทยาการศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35059
ISBN: 9745783544
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Choosri_as_front.pdf700.62 kBAdobe PDFView/Open
Choosri_as_ch1.pdf2.96 MBAdobe PDFView/Open
Choosri_as_ch2.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open
Choosri_as_ch3.pdf503.04 kBAdobe PDFView/Open
Choosri_as_ch4.pdf650.17 kBAdobe PDFView/Open
Choosri_as_ch5.pdf475.87 kBAdobe PDFView/Open
Choosri_as_back.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.