Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35562
Title: Analyse du discours et interpretation de l'image de la femme dans les publicites de parfums dans la revue elle (1988-1989)
Other Titles: การวิเคราะห์ภาษาและการตีความภาพผู้หญิงในโฆษณาน้ำหอมจากนิตยสาร แอลล์ (พ.ศ. 2531- 2532)
Authors: Chuenrat Mengtrakul
Advisors: Kanchana Bunnag
Estelle Capdeville
Other author: Chulalongkorn University. Graduate School
Issue Date: 1991
Publisher: Chulalongkorn University
Description: Thesis (M.A.)--Chulalongkorn University, 1991
Degree Name: Master of Arts
Degree Level: Master's Degree
Degree Discipline: Linguistics
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35562
ISBN: 9745790486
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chuenrat_me_front.pdf724.47 kBAdobe PDFView/Open
Chuenrat_me_ch0.pdf2.08 MBAdobe PDFView/Open
Chuenrat_me_ch1.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open
Chuenrat_me_ch2.pdf3.58 MBAdobe PDFView/Open
Chuenrat_me_ch3.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
Chuenrat_me_ch4.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open
Chuenrat_me_back.pdf524.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.