Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/36870
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorโยธิน ศันสนยุทธ
dc.contributor.advisorจรุงกุล บูรพวงศ์
dc.contributor.authorทิวา มั่งน้อย
dc.date.accessioned2013-12-05T07:08:23Z
dc.date.available2013-12-05T07:08:23Z
dc.date.issued2535
dc.identifier.isbn9745811777
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/36870
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2535en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการเปรียบเทียบความสามารถในการปรับตัวกับเพื่อนของนักเรียน ที่มีรูปแบบของการอธิบายต่างกันen_US
dc.title.alternativeA comparison of peer adjustment among students with different explanatory stylesen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameศิลปศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineจิตวิทยาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thiwa_mo_front.pdf4.87 MBAdobe PDFView/Open
Thiwa_mo_ch1.pdf13.02 MBAdobe PDFView/Open
Thiwa_mo_ch2.pdf11.34 MBAdobe PDFView/Open
Thiwa_mo_ch3.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open
Thiwa_mo_ch4.pdf2.16 MBAdobe PDFView/Open
Thiwa_mo_ch5.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open
Thiwa_mo_back.pdf14.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.