Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37049
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นิพนธ์ ไทยพานิช | - |
dc.contributor.author | ปราโมทย์ สุวรรณกิจ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-07T07:10:14Z | - |
dc.date.available | 2013-12-07T07:10:14Z | - |
dc.date.issued | 2531 | - |
dc.identifier.isbn | 9745690171 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37049 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2531 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การศึกษาความเข้าใจของผู้บริหารและครูต่อการนิเทศงานวิชา ภายใต้โครงการนิเทศงานวิชาการภายในโรงเรียน ของโรงเรียนมัธยมศึกษาสังกัดกรมสามัญศึกษา ในภาคตะวันออกและภาคตะวันออกเฉียงเหนือ | en_US |
dc.title.alternative | A study of understanding of secondary school administrators and teachers towards school academic supervision under the school academic supervision project in secondary schools under the jurisdiction of the Department of General Education in the eastern region and the north-eastern region | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | บริหารการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Promate_suw_front.pdf | 5.67 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Promate_suw_ch1.pdf | 7.71 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Promate_suw_ch2.pdf | 31.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Promate_suw_ch3.pdf | 3.82 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Promate_suw_ch4.pdf | 29.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Promate_suw_ch5.pdf | 8.9 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Promate_suw_back.pdf | 21.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.