Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37121
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ศิริชัย ศิริกายะ | - |
dc.contributor.author | ชนิดา วิบูลย์กิจวรกุล | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-07T09:24:38Z | - |
dc.date.available | 2013-12-07T09:24:38Z | - |
dc.date.issued | 2539 | - |
dc.identifier.isbn | 9746365673 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37121 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การศึกษาเอกลักษณ์ของตราสินค้าของผู้ผลิตละครโทรทัศน์หลังข่าว | en_US |
dc.title.alternative | A study of the prime time television drama producer brand identity | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | การสื่อสารมวลชน | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chanida_vi_front.pdf | 4.45 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch1.pdf | 10.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch2.pdf | 6.32 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch3.pdf | 9.12 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch4.pdf | 27.45 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_ch5.pdf | 3.85 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chanida_vi_back.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.