Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37121
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศิริชัย ศิริกายะ-
dc.contributor.authorชนิดา วิบูลย์กิจวรกุล-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-12-07T09:24:38Z-
dc.date.available2013-12-07T09:24:38Z-
dc.date.issued2539-
dc.identifier.isbn9746365673-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37121-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการศึกษาเอกลักษณ์ของตราสินค้าของผู้ผลิตละครโทรทัศน์หลังข่าวen_US
dc.title.alternativeA study of the prime time television drama producer brand identityen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameนิเทศศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการสื่อสารมวลชนen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chanida_vi_front.pdf4.45 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch1.pdf10.37 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch2.pdf6.32 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch3.pdf9.12 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch4.pdf27.45 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_ch5.pdf3.85 MBAdobe PDFView/Open
Chanida_vi_back.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.