Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37208
Title: การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความสามารถ ในการแก้ปัญหาทางวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 ที่เรียนเรื่องพลังงานและสารเคมี ด้วยการสอนแบบสืบเสาะหาความรู้ โดยนักเรียนเป็นผู้ตั้งคำถามและโดยครูเป็นผู้ตั้งคำถาม
Other Titles: A comparison of prathom suksa six students' learning achievement and science problem solving ability on studying energy and chemical substance unit by active and passive inquiry methods
Authors: จารุวรรณ ภูละคร
Advisors: รุจิระ สุภรณ์ไพบูลย์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2531
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2531
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: ประถมศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37208
ISBN: 9745696021
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jaruwan_pul_front.pdf6.7 MBAdobe PDFView/Open
Jaruwan_pul_ch1.pdf4.67 MBAdobe PDFView/Open
Jaruwan_pul_ch2.pdf15.08 MBAdobe PDFView/Open
Jaruwan_pul_ch3.pdf7.28 MBAdobe PDFView/Open
Jaruwan_pul_ch4.pdf2.95 MBAdobe PDFView/Open
Jaruwan_pul_ch5.pdf8.16 MBAdobe PDFView/Open
Jaruwan_pul_back.pdf153.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.