Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37473
Title: ผลของการฝึกควบคุมกระบวนการอ่านโดยการแลกเปลี่ยนบทบาท ที่มีต่อความสามารถในการอ่านเข้าใจความของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 ที่ด้อยความสามารถในการอ่าน
Other Titles: Effects of comprehension monitoring training by reciprocal on reading comprehension of mathayom suksa one students with low reading ability
Authors: จันทร์ทรา จรพงษ์
Advisors: มณีรัตน์ สุกโชติรัตน์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2535
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2535
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: จิตวิทยา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37473
ISBN: 9745817473
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Juntra_jo_front.pdf2.85 MBAdobe PDFView/Open
Juntra_jo_ch1.pdf10.94 MBAdobe PDFView/Open
Juntra_jo_ch2.pdf5.03 MBAdobe PDFView/Open
Juntra_jo_ch3.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
Juntra_jo_ch4.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open
Juntra_jo_ch5.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
Juntra_jo_back.pdf19.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.