Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37913
Title: การวิเคราะห์เนื้อหาการนำเสนอภาพของความเป็นชายในโฆษณาเบียร์สิงห์
Other Titles: A content analysis of the presentation of masculinity in Singha beer commercials
Authors: กำจร หลุยยะพงศ์
Advisors: กาญจนา แก้วเทพ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37913
ISBN: 9746363794
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kamjohn_lo_front.pdf4.57 MBAdobe PDFView/Open
Kamjohn_lo_ch1.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open
Kamjohn_lo_ch2.pdf10.52 MBAdobe PDFView/Open
Kamjohn_lo_ch3.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open
Kamjohn_lo_ch4.pdf6.81 MBAdobe PDFView/Open
Kamjohn_lo_ch5.pdf51.55 MBAdobe PDFView/Open
Kamjohn_lo_ch6.pdf7.55 MBAdobe PDFView/Open
Kamjohn_lo_ch7.pdf5.01 MBAdobe PDFView/Open
Kamjohn_lo_back.pdf7.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.