Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38706
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | พวงแก้ว ปุณยกนก | - |
dc.contributor.author | กัลยา อนุพัฒน์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T05:14:29Z | - |
dc.date.available | 2014-02-17T05:14:29Z | - |
dc.date.issued | 2534 | - |
dc.identifier.isbn | 9745789364 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38706 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2534 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบอัตราการรายงานตัว อัตราการออกกลางคัน ภูมิหลัง ทางการศึกษาเศรษฐกิจและสังคม ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและเจตคติต่อมหาวิทยาลัยของนักศึกษาที่ผ่านการคัดเลือกโดยวิธีรับตรงกับวิธีรับรวม มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ รุ่นปีการศึกษา 2527-2531 | en_US |
dc.title.alternative | A comparison of registration ratio, drop out rate, academic, economic and social background, learning achievement and attitude towards prince of Songkla University between students selected by the ministry of University affairs entrance examination in academic year 1984-1988 | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | วิจัยการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kalaya_an_front.pdf | 8.87 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_an_ch1.pdf | 7.54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_an_ch2.pdf | 12.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_an_ch3.pdf | 7.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_an_ch4.pdf | 27.12 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_an_ch5.pdf | 4.69 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kalaya_an_back.pdf | 8.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.