Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorมณีรัตน์ สุกโชติรัตน์-
dc.contributor.authorกาญจนพรรณ ธรรมาธิวัฒน์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-02-17T05:27:40Z-
dc.date.available2014-02-17T05:27:40Z-
dc.date.issued2537-
dc.identifier.isbn9745838977-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38713-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleผลของวิธีสอนตามแนวการกระตุ้นให้เด็กเรียนตามคาดหวังของตนเอง ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการอ่านภาษาไทยเพื่อความเข้าใจ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6en_US
dc.title.alternativeEffects of using the teaching technique in stimulating children to learn according to self expectation on Thai reading comprehension achievement of prathom suksa six studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineประถมศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanjanaphan_th_front.pdf2.84 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch1.pdf5.05 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch2.pdf13.92 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch3.pdf3.64 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch4.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_ch5.pdf3.1 MBAdobe PDFView/Open
Kanjanaphan_th_back.pdf59.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.