Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศิริชัย ศิริกายะ-
dc.contributor.authorจินรี ทรงประยูร-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-02-26T12:08:42Z-
dc.date.available2014-02-26T12:08:42Z-
dc.date.issued2537-
dc.identifier.isbn9745837318-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/39815-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการศึกษาการใช้ "บุคคลที่มีชื่อเสียง" ในภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์ พ.ศ. 2535-2536en_US
dc.title.alternativeThe study of the use of celebrities in television commercial advertisements (1992-1993)en_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameนิเทศศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการสื่อสารมวลชนen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chinnaree_so_front.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch1.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch2.pdf3.99 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch3.pdf6.4 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch4.pdf31.94 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_ch5.pdf2.72 MBAdobe PDFView/Open
Chinnaree_so_back.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.