Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/40444
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorฐะปะนีย์ นาครพรรพ-
dc.contributor.authorวิทยา นาทอง-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-03-10T08:15:08Z-
dc.date.available2014-03-10T08:15:08Z-
dc.date.issued2508-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/40444-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2508en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการสำรวจปัญหาของครูใหม่ในโรงเรียนมัธยมศึกษาen_US
dc.title.alternativeA survey of problems encountered by begining teachers in scondary schoolsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineบริหารการศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wittaya_na_front.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
Wittaya_na_ch1.pdf2 MBAdobe PDFView/Open
Wittaya_na_ch2.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
Wittaya_na_ch3.pdf5.26 MBAdobe PDFView/Open
Wittaya_na_ch4.pdf2.67 MBAdobe PDFView/Open
Wittaya_na_ch5.pdf3.22 MBAdobe PDFView/Open
Wittaya_na_back.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.