Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47252
Title: | ผลของการเตือนล่วงหน้า และการโฆษณาเกี่ยวกับการทำทาน ต่อการซื้อสินค้าเพื่อการบริจาค |
Other Titles: | Effects of forewarning and advertising on donation |
Authors: | พริ้ว วิริยะพานิช วทัญญู ปัญญาเปี่ยมศักดิ์ อิทธิพล พินิจวิชา |
Advisors: | สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา |
Advisor's Email: | ไม่มีข้อมูล |
Subjects: | การให้ โฆษณา Generosity Advertising |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553 A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010 |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47252 |
Type: | Senior Project |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
prew_vi.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.