Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47252
Title: ผลของการเตือนล่วงหน้า และการโฆษณาเกี่ยวกับการทำทาน ต่อการซื้อสินค้าเพื่อการบริจาค
Other Titles: Effects of forewarning and advertising on donation
Authors: พริ้ว วิริยะพานิช
วทัญญู ปัญญาเปี่ยมศักดิ์
อิทธิพล พินิจวิชา
Advisors: สมโภชน์ เอี่ยมสุภาษิต
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา
Advisor's Email: ไม่มีข้อมูล
Subjects: การให้
โฆษณา
Generosity
Advertising
Issue Date: 2553
Publisher: คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553
A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47252
Type: Senior Project
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
prew_vi.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.