Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47572
Title: อิทธิพลของการกำกับการแสดงออกของตนและประเภทของสินค้าต่อความสอดคล้องในตนเองของผู้บริโภค
Other Titles: The influences of self-monitoring and product types on consumers' self-congruence
Authors: สุภางค์ เณรบำรุง
Advisors: อภิชญา ไชยวุฒิกรณ์วานิช
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา
Advisor's Email: apitchaya.c@chula.ac.th
Subjects: พฤติกรรมผู้บริโภค
สินค้า
Consumer behavior
Commercial products
Issue Date: 2551
Publisher: คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2551
A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2008
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47572
Type: Senior Project
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
supang_ne.pdf821.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.