Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47818
Title: การศึกษาเปรียบเทียบความสามารถในการแก้ปัญหาทางคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมปีที่ 2 ระหว่างนักเรียนที่เรียนคณิตศาสตร์แนวใหม่ กับนักเรียนที่ไม่ได้เรียนคณิตศาสตร์แนวใหม่
Other Titles: A comparative study of the mathematical problem solving abilities of second graders with training in modern mathematics and those without
Authors: ดวงเดือน อ่อนน่วม
Advisors: ยุพา วีระไวทยะ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Advisor's Email: ไม่มีข้อมูล
Issue Date: 2514
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2514
Degree Name: ครุศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: จิตวิทยาการศึกษา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47818
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Duangduen_On_front.pdf678.59 kBAdobe PDFView/Open
Duangduen_On_ch1.pdf725.87 kBAdobe PDFView/Open
Duangduen_On_ch2.pdf809.32 kBAdobe PDFView/Open
Duangduen_On_ch3.pdf685.22 kBAdobe PDFView/Open
Duangduen_On_ch4.pdf680.57 kBAdobe PDFView/Open
Duangduen_On_ch5.pdf675.1 kBAdobe PDFView/Open
Duangduen_On_back.pdf825.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.