Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47861
Title: | ปัจจัยคัดสรรทางจิตวิทยาที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมและเจตคติต่อการซื้อสินค้าออนไลน์ |
Other Titles: | A study of selected psychological factors effecting behavior and attitude towards online-shopping |
Authors: | กฤษณี เตชะพีระ ณัฐธิดา ลวานนท์ เนตรวีณ์ ทวีสุทธิเวชย์ |
Advisors: | จรุงกุล บูรพวงศ์ หยกฟ้า อิศรานนท์ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา |
Advisor's Email: | ไม่มีข้อมูล yokfah.i@chula.ac.th |
Subjects: | การขาย การจัดซื้อ จิตวิทยาสังคม Selling Purchasing Social psychology |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553 A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010 |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47861 |
Type: | Senior Project |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kritsanee_te.pdf | 32.72 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.