Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47861
Title: ปัจจัยคัดสรรทางจิตวิทยาที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมและเจตคติต่อการซื้อสินค้าออนไลน์
Other Titles: A study of selected psychological factors effecting behavior and attitude towards online-shopping
Authors: กฤษณี เตชะพีระ
ณัฐธิดา ลวานนท์
เนตรวีณ์ ทวีสุทธิเวชย์
Advisors: จรุงกุล บูรพวงศ์
หยกฟ้า อิศรานนท์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา
Advisor's Email: ไม่มีข้อมูล
yokfah.i@chula.ac.th
Subjects: การขาย
การจัดซื้อ
จิตวิทยาสังคม
Selling
Purchasing
Social psychology
Issue Date: 2553
Publisher: คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553
A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47861
Type: Senior Project
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kritsanee_te.pdf32.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.