Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49790
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจินดารัตน์ เบอรพันธุ์-
dc.date.accessioned2016-11-28T09:21:35Z-
dc.date.available2016-11-28T09:21:35Z-
dc.date.issued2559-
dc.identifier.citationวารสารวิจัยสมาคมห้องสมุดแห่งประเทศไทยฯ. 9,1 (ม.ค.-มิ.ย. 2559),45-62en_US
dc.identifier.issn1905-0793-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/49790-
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectการวิเคราะห์เนื้อหาen_US
dc.subjectธุรกิจ -- การเขียนบทความen_US
dc.subjectธุรกิจ -- วารสารen_US
dc.titleการวิเคราะห์เนื้อหางานวิจัยด้านพฤติกรรมสารนิเทศทางธุรกิจ พ.ศ. 2551-2555en_US
dc.title.alternativeContent analysis of business information behavior research during 2008-2012en_US
dc.typeArticleen_US
dc.email.authorChindarat.B@Chula.ac.th-
Appears in Collections:Arts - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chindarat_Be_Article.pdf602.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.