Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/65717
Title: หลักธรรมพระพุทธศาสนา กับจริยธรรมของนักโฆษณา
Other Titles: Buddhist principles and ethics of advertising professionals
Authors: พงษ์ศักดิ์ เหลียวตระกูล
Advisors: พนา ทองมีอาคม
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะนิเทศศาสตร์
Advisor's Email: Pana.T@chula.ac.th
Subjects: นักโฆษณา -- แง่ศีลธรรมจรรยา
โฆษณา -- แง่ศาสนา -- พุทธศาสนา
Advertisers -- Moral and ethical aspects
Advertising -- Religious aspects -- Buddhism
Issue Date: 2546
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)-- จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2546
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การโฆษณา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/65717
ISBN: 9741753411
Type: Thesis
Appears in Collections:Comm - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pongsak_li_front_p.pdfหน้าปก บทคัดย่อและสารบัญ759.09 kBAdobe PDFView/Open
Pongsak_li_ch1_p.pdfบทที่ 1858.58 kBAdobe PDFView/Open
Pongsak_li_ch2_p.pdfบทที่ 22.19 MBAdobe PDFView/Open
Pongsak_li_ch3_p.pdfบทที่ 3694.45 kBAdobe PDFView/Open
Pongsak_li_ch4_p.pdfบทที่ 41.32 MBAdobe PDFView/Open
Pongsak_li_ch5_p.pdfบทที่ 51.05 MBAdobe PDFView/Open
Pongsak_li_back_p.pdfรายการอ้างอิง และภาคผนวก1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.