Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73236
Title: การวิเคราะห์กลยุทธ์การใช้การตลาดเชิงสัมพันธภาพ
Other Titles: Relationship marketing strategies analysis
Authors: มนัสสา จินต์จันทรวงศ์
Advisors: ยุบล เบ็ญจรงค์กิจ
Advisor's Email: yubol.b@chula.ac.th
Subjects: การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า -- ไทย
การตลาดทางตรง -- ไทย
Relationship marketing -- Thailand
Direct marketing -- Thailand
Issue Date: 2543
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2543
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การโฆษณา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/73236
URI: http://doi.org/10.14457/CU.the.2000.43
ISBN: 9741306504
metadata.dc.identifier.DOI: 10.14457/CU.the.2000.43
Type: Thesis
Appears in Collections:Comm - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Manassa_ji_front_p.pdfหน้าปก บทคัดย่อ และสารบัญ777.97 kBAdobe PDFView/Open
Manassa_ji_ch1_p.pdfบทที่ 1770.26 kBAdobe PDFView/Open
Manassa_ji_ch2_p.pdfบทที่ 22.13 MBAdobe PDFView/Open
Manassa_ji_ch3_p.pdfบทที่ 3798.23 kBAdobe PDFView/Open
Manassa_ji_ch4_p.pdfบทที่ 42.06 MBAdobe PDFView/Open
Manassa_ji_ch5_p.pdfบทที่ 51.28 MBAdobe PDFView/Open
Manassa_ji_back_p.pdfรายการอ้างอิงและภาคผนวก802.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.